Turul nostru de 6 zile: momente grozave în deșertul Gobi – partea#2

… Continuat din vremuri grozave în deșertul Gobi, partea nr. 1

Ziua 4:

Ziua a început cu niște pâine de rocă, învechită, care avea cu adevărat mucegai pe ea. Ceea ce nu a fost tocmai metoda, toți am dorit să începem ziua noastră de conducere de 7,5 ore! Din nou, am sărit în autoutilitară, precum și am continuat de pe dealurile rulante înapoi spre peisajul plat și murdar al deșertului. Din nicăieri nu a apărut o sumă care avea un supermarket stocat cu bere rece! Aceasta a fost cea mai rece bere pe care am văzut -o în veacuri, precum și tipul a fost cel mai bun moment. Ne -am dat jos berea în deșert, precum și am continuat.

Ne -am prezentat în tabăra Ger, precum și am luat o decizie că toți noi ne -am oprit după 4 zile de a nu face duș, așa că am făcut următorul lucru cel mai bun – rufe. Șosetele noastre, precum și tricourile înmuiate într -un recipient cu apă cu săpun, în timp ce toți ne -am așezat în jurul chat -ului, jucând cărți, precum și să ne bucurăm de niște cafea, precum și la priveliștile deșertului. Am mâncat câteva boluri de supă Laksa de casă (tăiței cu carne de vită, precum și legume într -un bulion minunat) înainte de a merge la culcare.

Supa de tăiței pentru cină cu carne de vită, precum și legume

Ziua 5:

Aceasta a fost cel mai probabil ziua noastră mult iubită a călătoriei. A fost doar 6 ore de mers cu mașina, precum și am văzut atât de multe lucruri pe parcurs. Am văzut o gospodărie regională de aproximativ 10 persoane trăgând ceva în spatele jeep -ului lor. S -a dovedit că se rostogoleau lână de oaie pentru a -l face rigid, ca simțit, pentru căptușeala gerului lor. Nick, precum și am sărit cu posibilitatea de a ieși din dubă, precum și de a descoperi despre ce făceau, pe lângă faptul că mă jucam cu copiii curioși.

Rulând blana de oaie pentru a face simțire pentru izolare pe Ger
Eu cu 4 femei fermecătoare în mediul rural
După aceea, ne -am dus la un templu de stâncă cu peșteri, care este locul în care călugării s -au ascuns în anii 1930, când guvernul sovietic mongol îi omorât pe toți. Era o zonă extrem de relaxată. În timp ce coborâm de pe munte, am întâlnit un om regional. Cu toții ne -am așezat într -un cerc la fel de bine ca și -a scos sticla „snuff”. Aceasta este o sticlă plină de tutun, care este în mod normal parfumat. Toată lumea, de la femei, la călugări budiste, smulg acest tutun, precum și este indicat să fie folosit ca salut. Așadar, ne -am alăturat tradițiilor Mongoliei, precum și am smuls ceva tutun de la un tip aleatoriu din mijlocul deșertului! Sincer a fost unul dintre cele mai rele lucruri. Nasul meu mirosea a un parfum de femeie bătrână, precum și gâtul meu ars aproximativ o oră după aceea.

Stând cu Guy în deșertul Gobi, pregătindu -se să adulmeca ceva!
De acolo am adus, precum și am văzut încă o gospodărie care a pus într -adevăr un GER! Ne -am arătat la timp, precum și am putut chiar să -i ajutăm. A fost un proces atât de fascinant, precum și că suntem atât de bucuroși că am putut vedea că casa este dezvoltată de la sol.

Construirea unui Ger
Ne -am prezentat în tabăra noastră GER, precum și am fost întâmpinați de bunica, precum și de bunicul familiei. Acesta a fost cel mai standard al gospodăriilor cu care am rămas la fel de bine ca și cu adevărat nomad. Am fost invitați în casa de uz casnic pentru lapte de capră, precum și pâine înainte de a ne inspecta GER -ul nostru.

În interiorul gospodăriei Ger

Pentru cină, toți cei 6, precum și ghidul nostru, precum și automobilistul s -au reunit în zona de bucătărie Ger, precum și am făcut o masă standard numită Khuushuur, o clătită prăjită plană umplută cu carne. Toți ne -am asistat, precum și am făcut plăcere într -o sticlă de vodcă înainte de a juca cărți, precum și de a merge la culcare. A fost o zi remarcabilă în Gobi.

Ziua 6:

Ultima noastră zi în această zonă uriașă a fost la fel de grozavă. Cu toții am dorit să încercăm equine arak, cu mult mai tipic lapte fermentat. Așadar, ne -am oprit la o gospodărie regională care avea cai afară, precum și ghidul nostru a intrat pentru a întreba dacă au unii. Din fericire, au făcut … de fapt, aveau 2 butoaie complete. Mama a turnat 2 boluri mari pentru ca noi să bem, cu toate acestea, toți ar putea gestiona doar o cantitate mică, patetică. Gustul a fost cu adevărat sărat, precum și acru, așa că ne -am transmis vasul către ghidul nostru, care i -a șlefuit pentru noi, precum și am ajuns să ne împiedicăm din Ger! Nu numai că adulții beau Arak, cu toate acestea, copilul de 2 ani, precum și femeia de 6 ani, trântiau, de asemenea, înapoi laptele boozy, nu ne puteam crede!

Bea până la fund! Evident, este în regulă ca copiii de 2 ani să bea băutură în Mongolia!

De asemenea, gospodăria regională se afla în mijlocul pielii de oaie pe care le -au omorât, precum și a aruncat și o capră. A fost timpul de sărbătoare Naadam, așa că gospodăria se pregătea pentru vizitatori, precum și pentru sărbători. A fost o regiune atât de excelentăExperiență, precum și că ne -am bucurat atât de mult că ne -am oprit să afirmăm hei acolo la familie.

Oamenii mongoli folosesc fiecare parte a unui animal

Ne -am continuat conducerea, precum și ne -am descoperit înapoi în Ulan Bator în seara devreme. Am mulțumit automobilistului nostru, precum și ghidului, precum și cei 6 dintre noi ne -au târât corpurile noastre prăfuite, murdare, transpirate, până la zborul scărilor către pensiunea noastră.

O călătorie în Mongolia nu ar fi totală fără să se aventureze în deșertul Gobi. Peisajul este atât de divers, precum și obiectivele turistice sunt remarcabile. Suntem atât de bucuroși că am avut 6 zile în deșert, precum și am avut toate experiențele ireale pe care le -am făcut. Suntem deosebit de recunoscători că timpul nostru a fost petrecut cu unii oameni cu adevărat remarcabili, la care ne gândim acum să fie prietenii noștri.

Saltând pentru fericire în deșertul Gobi. vremuri grozave cu prieteni excelenți
Vezi videoclipul nostru Gobi Desert Excursion Pt.2!

Pentru a vedea prima parte a acestei publicații, precum și videoclipuri, faceți clic aici!

GOBI Desert, verificați! În continuare … sărbătoarea Naadam în Tsetserleg, precum și trekking, precum și camping de -a lungul râului Chuluut.

Bloguri de călătorie Mongolia

Imi place? Ia! ?

Disclaimer: Caprele pe drum sunt un partener Amazon, precum și, de asemenea, un afiliat pentru alți retaileri. Acest lucru indică că facem comisioane dacă faceți clic pe linkuri de pe blogul nostru, precum și achiziționarea de la acești comercianți.